TITAN System
Év
2024
Ügyfél
Mastershot Production
Kategória
IT
Szolgáltatások
Vállalkozás digitalizáció, Webalkalmazás, Cloud megoldások, Üzemeltetés
2024 több izgalmas projektet hozott nekünk. Év elején egy egyedi ügyfél-projekt menedzsment alkalmazást készítettünk partnerünk számára, amellyel könnyedén lehet nyomon követni a projekteket, az azokkal kapcsolatos munkákat, feldatokat, kommunikációt az ügyfelekkel.
Alkalmazás funkciói:
- Projekt management az ügyfél bevonásával
- Szakaszok változtatási köreinek kezelése
- Opció megjegyzések, változtatási kérések hozzáadására
- Extra költségek/munkák kezelése a projekten keresztül - extra díjak/idők megjeleítése, elfogadása
- Digitális aláírással ellátott audit rendszer a jóváhagyások ellenörzéséhez
- Árajánlat kezelő felület: Árajánlatok készítése, küldése és nyomonkövetése a rendszeren keresztül
- Felhasználó kezelés: Projekt és funkció alapú jogosultságkezelés
- Értesítés rendszer: Az alkalmazás email-es értesítést küld a fontos eseményekről, hogy a projektek gördülékenyen haladjanak
Alább összegyűjtöttünk párat ezekből a funkciókból:
Projektek listája
Projektek felület
Ezen a felületen kezelhetjük a projektet. Az oldal elején láthatóak az alap információk, mint az ügyfél, a projekt leírása, a projekt ára (és az extrákkal növelt ár). Alatta a projekt szakaszai találhatóak, jelölve azok állapotát. Utána a kiválasztott szakasz információi találhatóak. Az elvégzendő feladatok listája, megjegyzések és a szakasz leírása.
Az alábbi képen egy feladathoz olyan kérés érkezett, ami a feladat és a szerződés keretein kívül van, ezért a vállakozó egy ajánlatot ad, külön, erre a feladatra.
Ezt az ajánlatot az ügyfél a saját oldalán kezelheti. Az elfogadással a projekt összköltsége növekszik az elfogadott összeggel és a határidő az elfogadott napokkal kitolódik.
Az elfogadott (vagy elutasított) ajánlat végül megjelenik mindkét fél oldalán, ekkor már módosítani nem lehet azon.
Minden jóváhagyási műveletet a rendszer a felhasználó adataival digitális aláírással ellátva elmenti. Ez visszanézhető az audit logból, ami mindkét fél számára elérhető. Vita esetén a digitális aláírás tartalmazza az elfogadott objektum minden adatát, ezzel ellenőrizni lehet annak hitelességét.
Felhasználó kezelés
Mind a vállalkozónak, mind az ügyfelének lehetősége van további felhasználókat létrehozni az alkalmazásban. A felhasználók jogosultságai két részre vannak osztva. Projekt alapon és funckionalitás alapon is lehet szabályozni azt, hogy melyik felhasználó mit lásson, illetve milyen folyamatokat hajthasson végre.
Amennyiben neked is szükséged van hasonló alkalmazásra vállakozásod sikeresebb működtetéséhez, lépj velünk kapcsolatba az alábbi lehetőségek egyikén!